Zeyno123 25gunluguz su 1haftadir surekli agliyoruz gazi cok var sanirim cikartiyo ama yeterli dgl snrm kipkirmizi oluyoruz gaz ilaci yada bska bi yontem varsa yazar misiniz
atlass1 Zeyno123 1,5 aylıkken tanıştık Nurse Harvey’s Colex şurubu var oğluma 5,5 aylığa kadar kullanmıştım çok rahatlatıp gaz çıkarıyordu. Günde 3 defa her seferinde 2,5 ml