Sevgili anneler, bebeğim 4 ay 20 günlük. 5 gündür kaka yapmıyor. Günde sadece 1 defa mama alıyor (golden goat yeni geçtik). Gaz çıkışında sorun yok ya da huysuzluk huzursuzluk durumu yok. Kabızlık sayılır mı? Doktora götürmeli miyim? Tecrübeli anneler deneyimlerini paylaşırsa sevinirim 🌸