ronaaa Abla bu ne ablaaaaaa 😂😂😂 Dozer gibi üzerimden geçiyor güzel cocum 😂 Asla uyumuyoruz sürekli ağlıyoruz keyifsiz huysuz huzursuz 🥹 Sizlerin nasıl geçiyor kızlar ☀️
defnevedoruk ronaaa 16. aydan selamlar🙇♀️ uyu dediğim için bana küstü yatağa tam tersi yattı uyudu😂 sadece defne artık uyu demiştim 😂
Gly_87 ronaaa 3.5 yastan ses veriyorim size…evde bi adet kucuk kayinvalidem var 😂😂😂kendi kayinvalideme kurban olim,bu herseye karisiyo herseye bi laf 😂😂😂
Birdunyabircennetannesi Gly_87 Aha benim oğlan Yahu telefonla konuşuyorum mesela kim o ne diyor Hep her şeye muhalefet oluyor 😅
DevosMom ronaaa 6. Ayda rahatlarsın diyen varsa gelsin baksın bi zahmet 😂 3 gündür uykusuzum bugün migrenim tuttu artık
usenmedimyaptimbirvelet ronaaa hayatım bunlar evlenince rahata kavuşacağız. Sonra torunlar ortaya çıkacak bir de onlara falan bakacağız herhalde Bize rahat yok Unutun🥲
KuzeyinAnnesi03 ronaaa inanma gardaş 6 bitiyor 7 olucaz sürekli ağlama surkeli bı isyanlar da 😂😂 sanırsın Karadeniz de gemileri battı