bsradm tam 3 hafta oldu yavaş yavaş bitti sanki nazar değmesin de geçti gibi😬 gündüz 2-3 kez en az 2 saat uyuyan çocuk gittti yerine 5 dk uyuyan uyuyamadigi için avazı çıktığı kadar bağırarak ağlayan krizlere giren, memeden ayrılmayan süt yavaslayinca çığlıklar atan çocuk geldi. Gece uykumuz sadece 5 gün bozuldu onu da tekrar düzenledik gibi sanki. Ama inanın geçiyor biraz hem oğlum hemde ben yorulduk ama geçiyor 😬 yani inşallah bizimde geçmiştir 😂