tevhide37 Doğum yapalı 32 gün oldu karnımda bugün başlayan akşamınada devam eden müthiş gaz var.Sabah 7 de oğlumu doktora götürdüm hava biraz esiyordu ben sanki -5 derecede kalmışım gibi üşüdüm karnım gaz oldu. sizinde böyle oldu mu nasıl ve ne zaman geçti?
byzyldz tevhide37 sezeryanla çok alakası yok aslında yedikleriniz içtikleriniz ve soğuk almak çok etkiler kendinizi sıcak tutun gazınızı yatıştıracak şeyler tüketmeye çalışın