Bugün tam 1 aylık oluyoruz kızlar , yaklaşık 1 hafta oldu herhalde zaman kavramım kalmadı artık her akşam 6 gibi başlıyor ağlamaya 9.30 a kadar falan sürekli ağlıyor mızmızlanıyor bazen ağlarken katılıcak gibi oluyor battaniyeye koyup sallayınca susuyor sanki uykusu varda uyuyamıyor gibi bi izlenim alıyorum. 9.30 gibi uyuyunca bi daha gece hiçbş sorun yok Allaha şükür uyuyor hatta uykusunda besliyorum. Kaka yapıyor her gün dolu bez alıyorum çiş kaka derken günde 15 bez falan değiştiriyoruzdur birde ben öyle bez iyice dolsun diye beklemiyorum varsa kaka yada çiş çizgisi renk değiştiyse değiştiriyorum hemen. Bazen sabaha karşı 4te beslenmeye uyanınca uyumuyor hiç 9-10 a kadar o aralarda da ağlıyor ama hergün değil o. Şuan ne hilmetse bu akşam uyudu erkenden ama ben bitmiş vaziyetteyim uykusuzluktan uyuyamıyorum resmen beynim uykuya dalmıyor artık :( bu bebeğim kolik miii , atak haftası diye mi böylee, düzelicek miii ha birde ilk defa bugün öğle 3 civarı 1 saat falan gülücükler saçtı yattığı yerde etrafa bakındı şarkıda dans ettik falan mutluydu ilk defaaa🙏🏼🥲 birde memeye düşkün oldu sanırım emziriyorum doyunca kafasını çekip mememe dayıyor bir nevi yastık giib orada uyuyor 😂🫠 Her uyanışında farklı şekilde uyuyor bazen memede bazen sallayarak bazen kendi kendine çözemedim de