Diyalacarduman Kızlar 2.5 aylık kızım var yeni Doğum yaptım yani Doğumdan sonra da çok fazla kanamam olmadı ama 35-36 gün kanamam oldu şimdide adet oldum normal mi bu durum başına gelen var mı ve sütümü etkiler mi?
[silindi] Diyalacarduman Normal. Ben 48.günde adet oldum. Her ay düzenliydi sonrasında. Adet dönemi sütünüz sıvı kaybettiğiniz ve hormon dengeniz değiştiği için azda olsa etkilenebilir.