gulsahbaydemir1101 edaaucarr İlk kızım 18.06.2019 İkinci kızım 24.11.2020 Üçüncü kızım büyük ihtimalle ağustos sonu 🙂
yarenf yagmuryigitalp benim bebeğimde 22 şubatta doğdu ama pardon birşey sorabilirmiyim emziriyormusunuz ben emziriyorum ama aşırı derecede meme reddi var 2 dk emiyor sadece sizdede öyle bir sorun varmı
ozgeee22 Adatvs benimde 40.haftam 30 aralıkta doluyordu 1 günden yıl kaybetmesin diye 2 ocakta doğum yaptım 🙈