sudess bez sayısı iyiyse, kilosu artıyorsa bence gerek yok 🥺 biz de doğumdan beri meme + mama gidiyoruz ama artık sütüm de arttı bayağı mama sayısını bayağı azalttık. Aslında gerek de yok gibi ama içim rahat edene kadar öğlen ve akşam iki kere veriyorum 🥲 ama uyuyorsa zaten hiç vermeyin bence. Bir sonraki kontrolde anlaşılır 🥺 doktor derse ki yok vermeniz lazım verirsiniz zaten