Hope77 Kızlar dün doğum yaptım evim suan 29 derece bebis üsürmü acaba bilemiyorum da nasıl giydirsem ?
KuzeyinAnnesi03 Hope77 ilk 1 hafta dikkat edin sonra alışıyorlae sadece zıbın yeterli . Şimdi zıbın üstüne önce tulum giydirin