SweetMom__ ondan korkmam bak karadaki canlılardan korkmam da 7 yaşındayken foçada denize gitmiştik yüzerken ayağıma birşey dedi orda bi abi yılan balığı gördüm odur dedi ben cok korktum babam kucağına aldı baktı yosunmuş o yosun öyle rahatsız ettiki cıvık bisey böyle iğrenc ya o günden sonra ayağıma değen herşey rahatsız etti beni önce babama kontrol ettiriyordum öyle giriyordum denize evlendikten sonra da ordan birilerina soruyordum taş yosun bisey varmı diye esim zaten denizden nefret eder kücükken boğuluyormuş pek girmez denize girersede en fazla göğüs altına kadar gider o kontrol edemez yosunları ben denizde esime sahip çıkcam dalga gelmesin bisey olmasın diye yosun varmı diye bakamıyorum iki uyuz bulmuşuz birbirimizi 🤣🤣