roziii Bazen dönemsel oluyor. Sinirine sakşnlikle ve sevecen yaklaşmak gerek. Onu anladığını ama duygusunu göstermek için başka yöntemler denemesi gerektiğini gösterebilirsiniz. Ya da bırakın sinirli olsun bir şey olmaz onun sinirini yerim🧿😂❤️ benim cadı kızım iki aylık ama o da memedeyken süt az olunca ya da ağzından kayınca yumruk atıyor, çimdik atıyor. Şimdiden başladı benimki. Ben de elini yakalayıp öpüyorum. Kızım anneye vurulmaz deyip kaş çatıyorum.