2baby1mommyy Arkadaşlar geçen gün de post açmıştım ama yeterli bilgiye ulaşamadım. Iibf bölümlerinden mezun olan var mi aramizda?
2baby1mommyy miniminia Merhaba,ben maliye mezunuyum 1991 Eylül doğumluyum 2026daki kpssye hazırlanmayi düşünüyorum,yaşım sıkıntı yaratır mi atamalar olurken? Bazi yerler yaş şartı arıyormuş 35 i doldurmamis olmasi gibi.
2baby1mommyy nrcnn1221 Merhaba,ben maliye mezunuyum 1991 Eylül doğumluyum 2026daki kpssye hazırlanmayi düşünüyorum,yaşım sıkıntı yaratır mi atamalar olurken? Bazi yerler yaş şartı arıyormuş 35 i doldurmamis olmasi gibi.
2baby1mommyy simseklivekalpli Merhaba,ben maliye mezunuyum 1991 Eylül doğumluyum 2026daki kpssye hazırlanmayi düşünüyorum,yaşım sıkıntı yaratır mi atamalar olurken? Bazi yerler yaş şartı arıyormuş 35 i doldurmamis olmasi gibi.
2baby1mommyy -sevimlipolyanna- Merhaba,ben maliye mezunuyum 1991 Eylül doğumluyum 2026daki kpssye hazırlanmayi düşünüyorum,yaşım sıkıntı yaratır mi atamalar olurken? Bazi yerler yaş şartı arıyormuş 35 i doldurmamis olmasi gibi.
miniminia 2baby1mommyy canım ben firsat bulup buraya girene kadar bazı anneler güzelce cevaplamışlar. Sen tercihlerde tek tek araştırarak seç mutlaka. Her şey gönlünce olsun 🙏🏻🌸🩷
2baby1mommyy DevosMom Merhaba,ben maliye mezunuyum 1991 Eylül doğumluyum 2026daki kpssye hazırlanmayi düşünüyorum,yaşım sıkıntı yaratır mi atamalar olurken? Bazi yerler yaş şartı arıyormuş 35 i doldurmamis olmasi gibi.
DevosMom 2baby1mommyy evet yaş sınırı olan kadrolara başvurularınız kabul edilmez. Hangi alanda çalışmak istiyorsanız özellikle yaş sınırı olmayan kadrolara bakmanız lazım. GUY vb yerler genelde yaş sınırıyla alıyor
simseklivekalpli 2baby1mommyy kpss a kadrosunda yaş sınırı var. Digerleriinde yok. Netten bakabilisiniz
2baby1mommyy DevosMom Hangi alan olduğu farketmez atanayim yeter düşüncesindeyim 😂 Dersaneye yazılmayi düşünüyorum ama yaş şartı aklimi karistirdi emeklerim boşa gitmesin istiyorum o yüzden araştırıyorum,çok teşekkür ederim🌸
DevosMom 2baby1mommyy canım var mı bilmiyorum ama doping hafıza a grubu varsa dershaneye gideceğine onu al derim çok akılda kalıcı teknikleri var. İnşallah herşey gönlünce olur
2baby1mommyy DevosMom Ben B grubundan hazirlanmayi düşünüyorum ama bir bakayim ona da çok teşekkür ederim insallah hepimizin gönlüne göre olur.