ipeklihayat mesela benden sonra doğuracak olan bi kaç kişi 38.haftalarında bebiişlerini doğurdular, bende 42.hafta içinde doğurdum. Karınlarımızdayken benim bebiş o bebişlerden büyüktü ama doğduktan sonra o bebişler benim bebişten büyük oldular😅 bu duruma bende bazen şaşırım hala😁 benden sonra hamile kalıp bebeği benim bebişten 1ay büyük olan tanıdığım var, niye çünkü o benden önce doğurdu🤪😅