Dün bugün 38i gören atesi var düşse düşse 37,5 lafa düşüyor. Enfeksiyon olabilir mi diye doktora gittik damağına baktı dis geliyor yapar dedi. Ates düşürücü veriyorum düşmüyor atesi düşse de yine cikiyor. Cok korkuyorum 38 i tak tak tak hızlı hızlı geçerse artarsa hastaneye yetisemessem diye ates beni çok korkutuyor. Neden düşmüyor atesi sizin bebeklerde de böyle miydi ne zaman patlar ne zaman biter atesi acaba :(