Merhabalar. 4 ay önce sezeryan oldum. Sezeryan dan sonra emzirme döneminde girdiğim için çok yemeye başladım. Canım sevmedigim şeyleri bike çekiyordu. Şu an daha iyi ama yine de yiyorum. Sezeryan göbeğim de hala var ve kilo da aldım baya. Bu durum çok psikolojimi bozuyor. Bu kiloloardan sizler nasıl kurtuldunuz? Ayrıca günlük spor da yapıyorum