mevamomm Gündeyim epizyotomi yapıldı içerde ve dışarda 15ten fazla dikişim var dış dikişlerim düştü iç dikişlerimi de gözle baktigimda göremiyorum düştüler mi bilmiyorum ama epizyotomi dikişimde makata dogru 2 tane et parçası var iç dikişimde de vajina girişinde 2-3 tane görebildiğim et parçaları var bunlar nedir geçen şeyler mi 40 kontrolümde soracağım ama aklımı çok kurcalıyor tecrübesi olanlar bı bakabilir mi
mevamomm berna52 evet dikiş hattında makattan başlıyor vajina girişine kadar daha derini görmedim görebildiğim kadarıyla 🥹
berna52 mevamomm int den siğil görüntülerine bir bakar mısınız, tek adet yada toplu karnabahar görünümün de olabilir. Korkmayın öncelikle. Benzerlik var mı.
mevamomm berna52 şimdi baktım da bende böyle dağınık bı şekilde değil sadece dikis hattında en başından beri vardı düzelmedi iç dikisleri de yeni gördüm hep dikis atılan yerde o et parçaları
berna52 mevamomm o zaman dikişle alakalıdır, et beni siğil gibiyse farklı sebepten olabilir diyecektim, korkulacak bişey olduğunu sanmıyorum, az kalmış zaten muayene de mutlaka gösterin.
mevamomm berna52 Bazılarında dikiş sebebiyle et kalabiliyormus operasyonu varmış galiba 🥹 bir de bilginiz var mıdır bilmiyorum memelerimde kistlenme var sütüm geldi ama bebeğimi emziremedim sütün kesilmesi için ilaç kullandım şimdi de ağrıyor o kistler mastit olabilir diyip antibiyotik verilmişti geçirmedi 🥹