egecimherseyim bizde dün olduk şimdilik bi problem yok. Ama bi önceki aşıda altını bile değiştirtmek istememişti. Biraz temkinli davrandı bence ya da korktu. Bacaklarına dokundurmuyordu bile o derece. İkinci gün bişeyi kalmamıştı. Kendini korumaya alıyordur belki bende telaş yaptım ama ertesi güne bişeyi kalmamıştı. Zaten sıkıntılı bi durum olsa ağlar kendini belli eder.