selamlarrrr… kafayı yemeden buraya yazayım dedim 🤓 bebeğim 7. Ayına birdi yarın sünnet olacak ama 4 gündür falan devamlı ağlak hep dişini kaşıyor ağzına herşeyi sokmak istiyor.. eller ayaklar zaten hep ağızda 1 aydır. azıcık alt damak kabarmış dün fark ettimdee.. anakucağında bile 2 dk durup ağlamaya başlıyor kucağımda susuyor.. bu diş sürecini herkes böylemi yaşadı gerçekten?? Biri beni aydınlatabilir mi🤓 devamlı ağlayan mutsuz bi bebe wc girişim bile iptal 🤓