birazondanbirazbundan Kızlar yeni doğan için müslin takım almak istiyorum ama kullanışlı olur mu? Bide isim yazdırmak istiyorum sosyal medyada sipariş veren var mı önerebiliceğiniz bi sayfa var mı
biroglanannesii1 birazondanbirazbundan Ben isim falan yaptırmadım ama muslinleri uzun zaman kullandım örtü olarak falan
aven birazondanbirazbundan bebegim ekim 2023 dogumlu isimli tulum sapka puset ortusune 800 civari odemistim diye hatirliyorum ama hala sapka ve ortusunu kullanirim defalarca yikadim hic bir deformasyona ugramadi cok memnun kaldim nakış isleme yapiyorlar cok cici kendi tasarimimi gondermistim yaptilar