deryaulusoy merhaba bizim de böyleydi ben 0 + eşim a+ bebeğim de a+ o yüzden sarılık oldu 3 . 4. Ayında bile sarılık vardı , hastanede yattı 3 gün hatta kilo alımı filan çok azdı mama destekli gittik, içinizi ferah tutun, zamanla düzelir ama sık sık emzirin , kilo alımı azsa mama verin. Geçmiş olsun