Bende aynı durumu yaşadım ilk başlarda aşırı sütüm vardı tazyikli gelirdi, belli bi aydan sonra azaldı, ebe hanımın dediği ilk bebeğin ne kadar ihtiyacı olduğunu bilmediği için meme üretimi çok olur sonradan meme terbiye olur yani bebek ihtiyacına göre üretir dedi, beni rahatlatmak için mi dedi bilmiyorum.9 aylık şu anda bebeğim 3 3.5 saatte bir veriyorum meme reddimiz var sağıp veriyorum 120 cc anca çıkıyor ekstra mama başlamadım kilo alımında da sıkıntı olmadığı için