Kızlar bebeğim 4 ağustosta 2. Ayını dolduracak. 2. Ay aşısını sadece sağlık ocakları yapıyormuş bende şehir dışında olduğumdan bir türlü sıraya giremedim şimdi sorduğumda da 29 temmuz da bütün bebeklerin aşısı yapılmış birdaha ağustos 29 da yapılacakmış o sıra için alabiliriz dedi. Çok geç mi olur illa 2. Ayını doldurunca mı yaptırılması gerekiyor bu aşının ne yapabilirim bilgisi olan varsa yazabilir mii :(((