CizerBirAnne Mavsnz06 bu sene Antalya Akka Antedon’a gittik, çok memnun kaldık. Çocuklar için harikaydı bence 👌🏻
Plantsalik URASINANNESII hangisine gideceksiniz bende prestij elit olana gitmiştim bu sene 1 yaşında çocuğum var onla gitmek istiyorum karar veremedim hangisi daha iyi olur diye