srny77 Oğlum yenidoğanda küvezde kalırken . 3 saatte bir hastaneye gidip , hemşireler yardımıyla emzirmeye çalışmam.
Hatta bi saatinde gelme, gerek yok dediler. Sonraki zamanda gittiğimde, keşke çağırsaydık, huysuzluk yaptı, seni istedi, ağladı fln demişti hemşire.. Çok zor günlerdiiii.
İnanıyorum birgün “ne günlerdi bee, ama geçti çok şükür” diyeceğim 🤲