20 aylıklar haftaya cuma gitmeyi düşünüyorum ama hava değişiminden hasta olurlar diye korkuyorum ya. Ben kendimi hatırlıyorum mutlaka bi mide bulantısı yaşardım ilk okul orta okul zamanları. Yanıma ilaç alıcam ama misal suyumuda ordan şehirden alayım diyorum ceşmedeki suyu içirmiyim. Gerci ilacıda zor içiyolar bazen kusup cıkardıkları oluyor öf ya gitmesem burda kimse kalmadı dışaarısı sıcak cıkaramıyorum. Yanıma başka neler alabilirm yada gitmiyim mi kafam karışık hasta olsalar şehir merkezi uzak bide öyle arabada yok tren saatini beklemem lazım yani bilemedim