Pdanne12 benim 34 gün oldu normal doğum yapalı öyle bi sorun hiç olmadı. Kanama vardı. İlk 10 gün yoğundu parçalıydı sonra azaldı regl oluyorum kıvamına geldi ve azala azala pembe, kahverengi gibi rengi döndü ve bitti. Tam bitişi 25 günü falan buldu. Bence sarı renk akıntı enfeksiyon belirtisi olabilir koku da var diyorsun bi kadın doğum randevusu alıp gitsen iyi olur. İdrar tahlili falan ister