Valla arkadaşlar benim doktorum doğumdan bir hafta sonra tak korseni hatta eve gider gitmez çarşafla sarsınlar sıkı sıkı dedi sezaryen oldum bende 4 ay oldu 85 kilo ile doğuma girdim şuan 68 kiloyum diyetimi de yaptım korsemi de giydim sporumu da yapıyorum çok hafif bi göbeğim kaldı o da zaten bekarken bile vardı yani çok şükür maşaAllah diyim de 😅