Oğlum 4 aylık olucak 7 saatlik bi yola çıkmayı planlıyoruz kendi aracımızla 4 yaşında da Bi kızım var ikisiyle beraber nasıl yapıcağımı bilmediğim için gidip gitmemek arasında kararsızım ufak bebeği olupta sıkıntı yaşayanınız oldu mu hiç aranızda kızımı bi şekilde idare ederim onla uzun yola çıkmşlığımız var çünkü de oğlum için endişeliyim açıkcası🙄