varlinn Sütün kesildiğini nasıl anladınız göğüslerim eskisi gibi şişmiyor sertleşmiyor sütüm mü kesiliyor 4 . Aya giricek
Denizinannes1 varlinn bence göğüslerin terbiye olmuştur yani her çekmesinde yutkunuyorsa sütün vardır ki zaten hep şişcek diye bişey yok ilk başlarda şişiyor sadece çocuk emmeyi bilmediği için , çocuğun kilo alımına bak bez sayısına bak anlarsın canım.
Prenses-annesi1 varlinn oğlumda 4. Aya gircek benimde göğüslerim aynı şekilde terbiye oluyo zamanla o eski şişlik yok çiş sayısına bakın ordan anlarsınız