hunilikurbik Bıktım evdeki tozlardan evlenirken niye almadıysam şapşal gibi 😂 önereceğiniz bir makina var mı kızlar. Bütçem 25.000 tl ona istinaden bişeyler olursa 😅😅
mihrasahin hunilikurbik hoover bexs-17 kullanıyorum çokta memnunum evin resmen tozu yok oldu gibi yumuşacık çıkıyor çamaşırlar keşke daha önce alsaymışım dedim tavsiye ederim
Bebegim3535 hunilikurbik Hoover kullanıyorum 3 seneye yakındır çok memnunum hiçbir sıkıntı yaşamadım. Ama beyaz eşya şans meselesi biraz. Hayırlısı olsun inşallah
Sezinnur Profilo kullaniyorum 9 kilogram olanı çok memnunum. Mağazadan 20 ye almıştım ama trendyolda çok daha uygunmus
erseerse hunilikurbik bosch wqg241a0tr bütçenize uygun ve arkadaşımla aldık ikimizde çok memnunuz. Ayrıca direk gidere bağlanabiliyor. 10 aydır kullanıyorum. Sıkıntı yaşamadık
mihrasahin hunilikurbik rica ederim kendinden hazneli olduğu için istediğiniz yere rahatlıkla koyabiliyorsunuz benim giyinme odasında duruyor sıcağı sıcağına katlarsam eğer bazı kıyafetleri ütülemeye bile gerek kalmıyor ufak bebeğimle bana çok büyük yardımcı
ilknurbb20 hunilikurbik Bosch seri 6-9 kg kendini temizleyen kurutma makinesi kullanıyorum aşırı memnunum ben 7-8 ay önce 25.000 e almıştım ama çok değişmemiştir diye düşünüyorum