Yorgun_ana112 16 gün sonra 2 yaş asimiz var 1 yas asisinda çok kötü olmustu ateşi havele derecesine gelmişti 2 yaş aşısıda oyle olur mu
Feyzosumunannesi Yorgun_ana112 En kolay aşı emin olun 😀 2 ay önce vurdurduk ne ateş ne ağlama ne huzursuzluk maşallah hiç bsey olmadı. Aşıyı yapan hemşire de söylemişti zaten basit bir aşı ağrı ateş vs olmaz diye.
Yorgun_ana112 Feyzosumunannesi 1 yas asisinda havale atesjne kadar geldi baygınlık geciriyodu korkuyoeum açıkcasi yine aynı olursa siye bu sefer ateş olcerini kırdı yenisini alicam
Nacafa Sağlık ocağından çıktığımızda hiç bir şeyi yokmuş gibiydi sadece alı anında biraz ağladı o kadar