yamaniskom Kızlar bu aşı ateş yapıyor mu? Huzursuzluk ağrı vb şeyler oluyor mu siz nasıl geçirdiniz ve kaç gün sürdü?
melissk yamaniskom ben ilk yaşısında yapmadım güya ilaç vermiyorum çocuk perişan oldu yazık günah valla şimdi bütün aşılardan sonra ateşi olsada olmasada veriyorum şükür sorunsuz atlattık hepsini
fisnereceli 2 gün önce ilk dozunu yaptırdım oğluma. Ateş olmadı çok şükür ama o gün akşama kadar çok huzursuzdu ağlama krizleri yaşadık. gaz sancısı çok arttı. 2 kere arka arkaya dolu dolu kaka yaptı o kadar. Biraz da uyku hali yapmıştı.
fisnereceli yamaniskom kolay geçer inşallah canınızı sıkmayın. Bende her aşıdan önce çok korkuyorum evham yapıyorum ateş olur diye ama Allah’ın izniyle geçip gidiyor 🙏🏻
Anonim18 yamaniskom biz ilk dozunu yaptırdık hiçbişey olmadı ne ateş ne huzursuzluk bakalım ikinciside umarım öyle kolay geçer🙏🏻
yamaniskom melissk ben 2. Ay aşısında yaptırmadan önce ilaç verdim şükür iyi geçti şimdide öyle yapmayı düşünüyorum