goktugeda Oğlum sürekli ısırıyo ne yapmalıyım. Kızıyorum, eline vuruyorum oyun sanıyo. 1 yaş 12 günlük. Tekrar tekrar ısırmaya yelteniyo
bebegiminbesigicamdan goktugeda memenizi galiba Vurmayin canini cok acitmadiginiz için oyun sanar Kizgin surat ifadesi yapin o an memeden ayirin ve bi yarim saat emzirmeyin isirince meme yok bilsin
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala goktugeda bugün Benimki de ilk defa böyle bir çılgınlık yaptı, hiç beklemiyordum. Huysuzdu, mızırdanıp duruyor, bana sırnaşıyordu. Neye uğradığımı şaşırdım. Allah’tan çok acımadı 🙏🙄