Sblatc Kızım 2,5 yaşında hep iştahsız kıllanıp memnun kaldığınız bi iştah açan şurup var mı? Argivit focus iyi diye duydum başka var mı
Prensesin_Annesi_ Sblatc Nutrigen üzüm surubunu tavsiye ederim kullanıp memnun kalmayanı görmedim hiç
Lalexx Karpuzcilekvisnevotka 1 yaşındaki çocuklara da verilirmi acaba kızım hiç bişey yemiyor çok zayifladı
Karpuzcilekvisnevotka Beyzanrrrr Ben wefood markasınınkini almıştım. Yoğurduna koyuyordum direk yemedği için.
Karpuzcilekvisnevotka Lalexx wefood iyi. Aç karna değil mesela uyutmadan önce yoğurtla karıstırp meyvalı yoğurt gibi yediriyordum
Lalexx Karpuzcilekvisnevotka tşk ederim.benim hiç bişey ağzına almıyor canım direk vermem lazım malesef
Karpuzcilekvisnevotka Beyzanrrrr ben öyle yedirmiyodum tabi olur. Her gün değil bi gün veriyosam bi gün vermiyodum