zuhalsebu kafanıza göre kullandınız diye yazmadım, el ayak hastalığı ilk olarak boğaz kızarıklığı olarak başlıyor, hastalığın ilk gününde falan doktora gittiyseniz bogaz enfeksiyonu zannedip yazmıştır. Aynı şey başımıza geldi antibiyotik kullanılmadığını araştırarak öğrendiğim için kullanmadım. Bilginiz olsun.