birannebirbebek__ bizde yeni 7 aylık olduk oturuyor daha yeni yeni oldu sayılır. Sizde daha 6 aylıksınız. Ben 6 aylık olduğunda alırdım bacaklarımın arasına ilk desteklerdim sonra yavaş yavaş çekilirdim düşerse sağa sola bacaklarım tutardı öyle alıştırmaya çalıştım.