incim01 bende adanada yaşıyorum herkesin önerdiği doktora götürüyorum ama kafamda hep soru işaretleri kalıyor. Sanırım değiştireceğim. Medlina da bi çocuk doktoruna götürdüm ismet hoca. Öyle detaylı anlattı ki kafamda soru işareti kalmadı. Ona mı devam etsem ötekini bıraksam bilmiyorum. Kızım uykuları bölünüyor eli sürekli ağzında dişi kaşınıyor doktora diyorum başka sorularıma cevap veriyor dişi kaşınıyor diyorum ona bişe demiyor. Hep kafamda soru işaretleri çocuğumun derdini youtube doktorları açıp anlamaya çalışıyorum