mevamomm Epizyotomi yapıldı bana iç ve dış dikişlerim oldukça fazla yine aynı doktora gitmem gerekiyor galiba bir de hangi işlemler yapılıyor bilgilendirir misiniz kızlar?
aysebb mevamomm Sadece dikişlere bakıyorlar diye biliyorum. Benim kesim olmamıştı 2 dikişim vardı sadece muayene etti o şekilde
mevamomm Rengarenk52 bazıları smear testi yapılıyor demişti o yüzden merak ettim smear yapılıyor mu diye
mevamomm aysebb bende kesi var tahminimce 15-20 dikişim var dışardan 6 dikişim vardı icerde de bı o kadar dediler
mevamomm Rengarenk52 kan testi de yok o zaman özele gidiyordum randevuyuda aynı doktordan aldım mecburen aynı doktora gitmemi soylediler bana
mevamomm ozley smear yapmadı spekulumla kontrol etti vajinal ultrasonla baktı rahmin düzgün yumurtalıklarında burda dedi bu kadar