Prensesannesi424242 Bebeğim 4 aylık bugün hemşiremiz aşı sonrası damlayı verdi fakat internetten biraz araştırdığımda yorumları beni çok korkuttu aranızda kullanan var mı? Veya önerebileceğiniz damla var mı?
MinikPandam_ Prensesannesi424242 temiz içerik olmadığını söylüyorlar bir de lekesi asla çıkmıyor bebegin ileride dişini karartiyor benim kızım tadını da sevmemişti tukuruyordu hep leke oluyordu. ocean kullanmistik biz o beyaz tadi güzel leke de yapmıyor ne dişe ne döküldüğü yere. rahat etmiştik. kan değerleri de güzel çıkmıştı kullanmamız bittikten sonra
sencokbiliyon Prensesannesi424242 Vegaforonun prospektüsü. Ben kızıma içirmiştim. Kusa kusa bir hal oldu. Hemen attım. Ocean aldım. Hiç bir sorun yaşamadık şükürler olsun
Prensesannesi424242 sencokbiliyon bebeğim zaten reflüsü olan bi bebek onun için ilaç kullanıyoruz teşekkür ederim damlayı kullanmayacağım💐