yaraliceylanim merhaba ben 7 aylıktı sanırım bir rutin belirledim o şekilde odasında tek uyutmaya başladım. Bez değişimi, uyku tulumu, mama, emzik o zamanlar yatarken de gece de besliyorum. Şimdi 21 aylık yine rutinimiz var o şekilde beşiğinde uyuyor. Eğitim almadım. Kendim rutin şekilde bir düzen kurdum. Kolay olmadı baya uğraştım sallanarak uyurdu.