Irem_16 evet prospan öksürük için biz onu 5 aylık olduğundan beri kullanıyoruz normalde benim benim bebeğim ilaç kullanınca ya ishal olur ya ilacı kusar çok ciddi olarak problemimiz var bi tek prospan da sıkıntı çıkmıyor ama hasta olunca korkuyor insan doktor bronşit başlamış aksatmayın dedi ama dediğiniz gibi çok küçük torba torba ilaç vermek istemiyorum