Kızlar yaz günü resmen hasta oldular okullar kapandigindan beri hiç birsey yoktu oğlum hasta olunca otomatikman kızımda oluyor geçiyor onada udi yağı almıştım bir doktor önerisi ila instagramdan ama kullanmadım hiç Bi hastalıkları yoktu çok güzel yemeleri boğazları nasıl böyle oldular yine anlamadım biri 5 biri 2 yaşında nasıl kullaniyorsunuz nasıl veriyorsunuz çay kaşığı ile falanmi kullanan varsa eğer