Kızlar. 4 gündür kızımın ateşi var 39 geçiyordu sağlık ocağına götürdüm biraz boğazı kızarık dedi onun dışında bir şey yok dedi ilaç kullanıyoruz 3 gündür antibiyotik ıburamin ve calpol pek bir etki etmedı henüz ateşi gece hala çıkıyor huysuz sürekli ağlıyor hıc susmuyor hiç bir şey asla yemiyor sadece emmek istiyor ne yapacağımı şaşırdım acaba üst dişleri damağı şiş dişten mi neyden anlamadım çok yoruldum ve üzülüyorum gerçekten kafayı yiyecem