asasa büyük kızımı 3 yaşında vermiştim ama ben memnun kalamadım birazda çocugun karakteriyle alakalı çünkü sürekli kardeşim evde ben niye okuldayım ben yokken ne yapıyorsunuz diye soruyordu sürekli yarım dönem sonra almak zorunda kaldık 🥲Ama başka bi arkadaşım çok faydasını gördüm çocugu severek gitti bence 1 ay deneyin ona göre karar verin