Arkadaşlar kızım altı ay 15 günlük beşinci aydan beri tadım yapıyoruz artık çorba falan her şeyi içiyoruz ne versem güzelce yer içerdi 2. 3 gündür ağzını açmamaya başladı kaşık görünce ağlıyor ağzını kilitliyor demir damlasını bile veremiyorum ağzını kitliyor hiç açmıyor niye böyle oldu anlamadım siz hiç böyle bir şey yaşamış mıydınız lütfen yardım edin ne versem hiçbir şey yemiyor şu an