bcemmm ben İzmir’de yaşıyorum burada lokal anestezi ile yapıyorlar 3 aylıkken yaptırdım ben devlet hastanesinde babasıyla beraber girdik yanına ben elini tutup sarıldım 10 dk bitti zaten işlem. İlk gün biraz zor geçti ama sonrası hiç sıkıntı yaşamadık şükür