Kızlar üç ay öbce sezeryan oldum estetik dikiş yapıldı bu gün dikişimi kontrol ederken elimle biraz gerdim ve bi yerinde tplu iğne başı kadar bi delik gördüm akıntı felan yok öylece bir delik sizce dikiş patladı mı yoksa başka bi şey mi en kısa zamanda doktora gidecem