zeynptgb Gokturksmom_ ya benim bebeğim 1yasina girdi olmadım .ha oldum olacağım diye bekluyrm Dr 1 yaşına kadr olmayabilirsin dedi.ilk bebeğimde 1 sene içinde olmuştum.daha geç olan var mi
Minii_baby Gokturksmom_ yok kız herkeste farklı oluyor ben onsan sonra her ay düzenli oldum emzirdiğim halde
nebutantana30 Gokturksmom_ hayır hiç olmadı bir ara azaldı ama o tamamen strestendi şuan 15 aylık hal emiyor.
Gokturksmom_ Momsy bende tam 2. Ayında başlamıştı ama kime söylesem şaşırıyor yoksa emzirmiyor musun diye
alparsl Doğumdan sonra 9 aydır adet görmüyorum emzırıyorum ama aşırı sinir ve terleme oluyor normal mi sizde sinir terleme oluyormuydu
Deletedmom_216 Gokturksmom_ oglum 3. Ayina girdi daha yeni. Regli oldum 😂🤦🏻♀️ 4. Gunum suan. Bende ilk acik pembemsi kahverengimsi gibi bisi geldi bide oed dolusu degil. Hamilelikten once her reglimde agrim olurdu suan da hic agrim olmadi 🙄