aslananne27 Kızlar oğlum 2 yaşında ne yerse yesin yemekten 5,bilemedin 10 dk sonra kaka yapiyor hemen yani günde atıyorum 6 öğün yese 6 defa yapiyor bu normal mi kilo alır mı böyle
uykucukoalaa aslananne27 benimkide öyle ya 2 yaşında doktoruna sordugumda bu güzel bişey metabolizma hızlı dedi biz yapmasından değil de yapamamasindan korkarız dedi o yüzden takma kiloyu da etkilemez dedi bizim doktorumuz yiyor ki yapıyor dedi yani
aslananne27 Minii_baby canım kilosu 15 kilo 200 grm boyu da 98 cm böyle değildi son 2 aydır yemek yer yemez yapıyor
aslananne27 uykucukoalaa yemiyor ki çokta iştahsız oğlum iştahlı bi çocuktu yemek seçmezdi hiç dediğim gibi 2 aydır yemek yemiyor zorla ağzını açıyor yediği de 2 kaşık yemin olsun onu da yer yemez kaka yapiyr
gizemtann Ben 27 yaşındayım bebeklikten beri aynı daha sofrayı toplamadan büyük abdeste çıkarım çok doktora gittim dedikleri tek şey metabolizman hızlı çalışıyor bağırsakların tutmak istemiyor merak etmeyin 😂
Beyzanrrrr aslananne27 Benimkide öyle yaramadan beze gidyor doğdığndan beri aynı 🥲doktora sordpmda metabolizma hızlıdr olabilir demişti 2 yaş 4 aylık 12.5 kilo🥺🥺
aslananne27 Beyzanrrrr benim oğlanın metobolizmasi 2 aydır böyle 😂😂😂hızlı ondan önce günde bir defa yapardı şimdi 4 öğün yese 4 defa yapıyor
Simayelif aslananne27 merhaba benim 14 aylık kızım da çok sık kaka yapıyor sizin durumunuz düzeldi mi
Duriskonunannesiii aslananne27 benimkiler yese de yapmıyorlar yine de almıyorlar , metabolizmayla alakalı ,ben de mesela yerim yerim ama bağırsaklarim o kadar hızlı da calismaz ama iki çocuktan sonra anca 53 kilo olabildim ,o da olabildiğince yiyorum